O zaman elinizde serum fizyolojik var ise burnunu güzelce açmanızı önerirm. Açmazsanız bebek ememez sütünüz çok önemli bağışıklığı açısından. Hiç korkmayın. Ben de ailemden uzakta yalnız yaşıyorum her şeyi eşimle yapıyoruz tek başına yaptığım da oldu. Youtube da videolar var. Onlardan izleyip çekinmeden yapın bebeğinizin aağlığı için. Allahın izniyle bir şey olmuyor çıkmasa bile midesine gidiyor serum fizyolojik. Ben başlarda korktuğum için puarla da açtım, aspiratörle de. Bunları da deneyebilirsiniz. Evde yoksa eşiniz nöbetçi eczaneden temin edebilir.