Evet Kızlar şuan çok mutluyu😅 sorun bakalım niyeee💁♀️ kızım 16 aylık olcak bi hafta sonra gece maması falan yok geceleri de uyanmıyor. Son iki aydır ayağımda doğduğu günden beri de beşiğin de sallayarak uyutuyordum. Bu son iki ay artık beşik de değilde yer yatağında yatıyor. Ben sallıyordum. Ama artık sallamayı kesmek istedim çünkü 4 ay sonra doğum yapacam ve artık zamanın olduğunu düşünüyorum. Bi kaç defa denedim olmadı. Biraz önce öğlen uykusuna uyuttum hemde sallamadan🙋🏼♀️🥹 inşallah gece de böyle olur. Böyle alışsın istiyorum 🥹 kendi yatağımda ayağımda sallıyordum normal de bugün yastığı yorganını ve kızımı yatağa aldı uyku zamanı dedim elin de de sevdiği oyuncağı vardı. Yastığa koydum yanına uzandım pış pış falan yapayım karnını ovaladım kalkmak istediğin de izin vermedim. Çok kısa be sürede ovalamak+piş pış la uyudu☺️ gözlerini kapatınca ne sevindim 😅 pes etmicem inşallah. Ayağında sallayanlar artık sallamayın🤛💪