Premses Tavsiyesi olan var mı acaba anneler 😇almayı düşünüyorum da uçak içine alınabilen boyutlarda,kokpit tipi bebek arabası ??
Premses NrYlmzTsr Yo-Yo güzel aslında fakat 3.500 TL ..zaten bir arabamız var 2. Seçenek için biraz yüksek 🤭
Piraye123 Pierre cardin yeeho aldık. Henüz dışarda kullanmadık ama evin içinde incelediğimiz kadarıyla pratikliği kullanımı rahat olacağa benziyor.
Mlkektlu Pierre cardin yehoo çok rahat bir araba açılıp kapanması taşınması çok kolay yatar model oluyo hafif araba 👍🏻
CZB Premses kraft you serisini kullanıyorum ben yenidoğanda itibaren uygun tam yatıyor aslında çok pratik ve çok hafif