Gribe yakalandım terledim üşüdüm hasta oldum bebeğim 21 günlük hasta olduktan sonra iyice gaz sancısı arttı çok ıkınıyor uykusuna dalamıyor uykusunda ağlayarak uyanıyor benden dolayı mı oldu ? Ne yapabilirim ? Nurse harveys kullanıyorum ama çok ağrısı var sürekli ıkınıyor sürekli ağlıyor uyumuyor