Kızlar merhaba. Bebeğim bugün 5 günlük oldu. 2 seferdir bezinde idrarını turuncu ve pembemsi gibi yaptigini farkettim. Sarılığı olduğu için mama veriyorum hemde benide emiyo. Özellikle mama yedikten sonra idrarını bu şekilde yapıyor. Sizce bu durum normal mi korkmalimiyim tecrübeli anneler yardımcı olursa sevinirim