Bir takım neden den dolayı dün göğsümü sagamadım ve şişmiş sert ağrıyor göğüs ucum ise yara sağım yapamıyorum çok canım acıyor. Sanırım mastit oldum ateşim var sıtma tutuyor ve kemiklerim sızlıyor sıcak su kompres hepsini yaptım ama süt de çıkmıyor sanırım süt kanalları tıkanmış çok sıkıntılı bir durumdayım lütfen tecrübesi önerisi olanlar tavsiye verebilir mi ne yapmam gerekir bu durumda 😞