Bebeğim ilk doğduğunda tek göğüs ucum küçüktü diğerini de yara yapmıştı silikon uç önerdi hastanedekiler şimdi 2.5 aylık olduk hâlâ silikonla devam ediyoruz ama emerken sanki silikonu boş boş çekiyormuş gibi bir his oluyor sütüm aşırı fazlaydı böyle eme eme azaldı resmen sütüm şimdi de sütü çekmiyor bile boş boş memede bekliyor gibi geliyor max 5-6 dakika sütü çekerek emiyor sonra emzik gibi çekiyor başka böyle düşünen var mı emzirirken, bu silikon lanetine nerden bulaştım çok pişmanım