Arkadaşlar bebeklerinizden gece beslenmelerini nasıl kestiniz? Kızım 6 aylık olmak üzere artık açlıktan değilde alışkanlıktwn gece beslenmeye kalkıyor farkındayım. Rüya öğünü ile 1 beslenmeye indireyim diyorum ama rüya öğünüde bir alışkanlık oluşturacak illaki? Tavsiyeleriniz var mı bu konuda?