Kizlar merhaba. Kızım 17 aylık olacak inşallah. Yaklaşık 34 gün falan da erken doğdu. Artık biz sofrada ne yersek o da bizimle yiyor ama yinede o mamayı içmek istiyor. Özellikle gece hiç bıkmak istemiyor. Sabaha kadar rahat 1 biberon mama bitiriyor.
Azaltmak için tavsiyeleriniz neler?
Ya daartik yavaş yavaş azaltmalı mıyım?
Şimdiden çok sag olun😊