Fubihan bence doğru bir karar olmuş. Ben ekran izletmiyorum ve 24 aylık şu anda inanın öyle sendromu falan yok. Sadece hayır falan diyor. Ancak ikna etmem çok kolay oluyor. Siz de umarım en kısa zamanda atlatırsınız. Bence alıstıgı için çocuklar böyle zorlaşıyor. Oyuna alıskın olursa oyalamanız inanın çok kolay. Hatta bizim favori kriz oyunlarımız var. Oyun hamuru, sulu boya, pastel boya, parmak boyası ve iş makineleri 🙃 bir de yemek yerken gerçek hayattan hikaye anlatın. Mesela pazarda ne satılır, iş makineleri ne yapar, babası işte ne yapıyor falan filan.