_mom20 bizde sarılıktık canım 16 ya kadar çıktı ama yatmadık bir düştü sonra tekrar çıktı kan idrar değerleirne bakıldu normal çıktı halen düşmedi sonra emzimlerine baktırdık özel hastanede onlarda normal geldi doktor bu butip sarı bebek dedi herşeyi normal 3 aya akadar düşer rengi yerine gelir dedi şuam 1 ay 27 günlüğüz rengi falan baya açıldı gözlerinde vardı gitti bir değerlerine baktır canım