Snlfjkdl Merhabalar bebeğim öksürmeye başladı nebülizatör kullanan var mı hangi markayı önerirsiniz trendyoldan baktım omron ve nexus arasında kaldım doktorumuz omron önerdi
bombacimulayim Nexus kullanıyorum güzel çok ses yapmıyor ama biz çok sayılı kullandık fazla ihtiyaç duymadım şükür.