Leyla6327 Eşimle tartıştik 1 ay önce o tartışma sonrasında kızım kekeliyor:((( ve pedegok dil terapistine yönlendirme yaptı terapist ise 1 ay daha bekleyip öyle bakalım dedi bu durum yaşayan var mi