Zeydrmz 4 buçuk aylık oğlum var daha doğum sonrası kanamadan sonra hiç regl olmadım emzirirken normalmiş ama böyle olan var mı?
Elfelf475 Zeydrmz ben 4 aylıkken olmuştum. Emziriyordum ben de. Şu anda 24 aylık emzirme yeni bitti ama benim hala düzensiz adetim. Doktorum emzirenler için 1 sene adet olmaması çok normal ama emzirme bitince düzensizlik varsa gelebilirsin demişti.
svcnbyhtn Zeydrmz bugun adet oldum bende 1 ay 21 günlük oldu bebisim. Ama diger dogumlarimda bu kadar erken olmamistm normal bence sizin içinde cok gec degil
iloio Elfelf475 selam canım ben hem emziriyorum hem mama veriyorum sütüm az yetmiyor benim suan iki buçuk aylık kırkım çıktı 3 gün sonra regl oldum normal mi acaba
emine5668 svcnbyhtn Kirkindan sonra oyle hemen adet olunuomu mesela benim 49 gunluk ve 3 gun once kanama basladi ama bu adet degilmis oyle dediler adet olmasi icin 14 gun gecmesi gerekiomus
ipekvera Zeydrmz ben de diyorum 2 ayı geçti niye hala olmadım. Yorumları okudum da daha geç olan varmış. Normal demekki.
Meryy 5 aylik oglum var. 10 gune 15 gune bir kanamam oluyor az az sonra leke oluyor. Emziriyorum da ama kist falanda cikmadi. Ne zaman duzelir acaba. Bi hafta temiz kaliyorum sonra peceteye silince leke geliyor pede gelmiyor bile cogu zaman