2.5 yaşında kizimm herşeye itiraz ediyor hayır hayır hayır hayır istemiyorum tüm gün böyleyiz 2 yaş sendromu bitti 3 mu başladı ilalah ettik Vallahi eşimde bende çok yorulduk sabah işe gidecez saçımı bağlamam çorabimi giymem herşeye hayr diyor kendin başarabilir sin giy diyorum yok istemiyorum artık geç kalıyorum servise zar zor yetsyorum. yemekte bak eşyalar dökülür cekistirme diyorum dökene kadar rahat etmiyor babası yemek yiyor mesala sırtına atlıyor kızım boğulacam.birak diyor bırakmaz asla daha da sıkıyor en son esimde yorgun zaten yemeği bırakıyor yani hiç durmuyor :(((ayy nasıl geçecek ya valla çok yorulduk sabır kalmadı