Northstar28 Kızlar 55 le hamile kaldım 63 le doğum yaptım şimdi 49 kiloya düştüm emziriyorum aşırı zayıfladım ve hiç hoşuma gitmiyor kilo yapan ne var yiyebileceğim ya da sizin deneyip kilo aldığınız yiyecekler neler
Kzytoo34 Northstar28 merhaba bende 53 kiloyla hamile kaldım 65 kiloyla doğuma gittim, 45 kiloya düştüm basen zaten gitti dümdüz oldum çok kötü duruyor ya benimde kilo almam gerekiyor. Dönüş yapan oldu mu bende bekleyeyim burada belki yazan olur 🥲🌸
Ebrarsaremm ayseanne43 bende 58 le kaldım 78 le doğuma girdim şuan 68 kiloyum veremiyorum ne yaptıysam bu ay regl oldum zaten regl olunca biraz göbeğim de düzelme oldu ama basenlerin maşallahı var 🥲
Northstar28 Kzytoo34 yok valla en iyi yolu bence düzenli üç ana ve ara öğün yapmak ama bazen su içmeye bile vaktim olmuyor bebekten dolayı o yüzden iki öğünle günü kapatıyorum
Kzytoo34 Northstar28 haklısın öyle bende 2 öğunle kapatıyorum çoğu zaman günü.bide bebegimde süt yumurta alerjisi var o yüzdende çok çeşitli şeyler yemiyorum. Ama dedigin gibi düzenli 3 ana öğün yapabilsek biraz alabiliriz belki