Sevgili anneler bebeğim 5 buçuk aylık , 4 aylıkken Demir takviyesine başlamam gerekiyordu ama kafa karışıklığı yüzünden bi türlü alamadım. Doktorumuz vegaferon da ısrar ediyor ama ben onu tamamen eledim . Sidefer , bestiron, nutrigine ferromixin arasında kaldım . Hepsiyle ilgili okuduğum olumlu/ olumsuz yorumlar var . Bebeğimin kaka düzeni çok şükür iyi ama ilaçlara bağlı olarak değişir diye korkuyorum . Ama artık kullanmalısın diye doktorumda uyardı . Ne yapsam bilemedim tavsiyelerimizi bekliyorum