Kızlar biri bişey söylesin neden böyle
Kızım doğduğundan beri gece 12 de uyuyor sabah 8.30 da kalkıyordu ( sadece beslenmek için ve gazı olursa uyanıyordu ) gündüz üç uyku yapıyordu
- Aya girdik gireli ne uyuyor ne uyumak istiyor ağlaya ağlaya uyuyor gece 3 4 saat uyku uyuyor tek uyku değil ama, gündüz ise öğlen 12 1 e kadar parça parça uyuyor , hem kendi düzenini hem benimkini mahvetti napıcamm fikir verin bana
Diş çıkarıyo desem jel kullanıyoruz ağrı kesici veriyorum ( çok huysuzlanıp canı yanıyormuş gibi ağlayınca veriyorum ) , gazı var desek çıkarıyorum ama doktorun verdiğini bırakmıştım onu verip denedim uzun uyuyacak mı diye , burnunu günlük 3 kez temizliyorum ama uyumuyor