Gizemlina26 Kızlar genelde ne yiyo bu çocuklar 😂 akşam tek bir şey yiyip kalkıyoruz bubara çorba varsa sadece çorba yoks sadece pilav makarna vs kahvaltı desen çok çok az sizde durumlar ne tecrübelerinizi yazar mısınız??