Anneler merhaba. Bebeğim 3 aylık olduğunda çalışmaya başlamak zorundayım. Emzirmeye devam etmek istiyorum işte olduğum süre boyunca biberonla sağdığım sütü içecek şekilde planlama yapıyorum. Merak ettiğim şu ki, daha önce bu şekilde yapan var mı aranızda? Bu ne kadar sürdürülebilir bir yöntem? Yaklaşık 7 saat dışarıda olacağım ve en fazla iki kez sağım yapabileceğimi sanıyorum.