Ben her türlü kremi kullandım yara kuruyordu bebek emdikçe tabi geri yara açılıyordu sağlık ocağındaki ebem sağolsun onun sayesinde iyileşti yaralarım çocuğu emzirdikten sonra sütünü sağ ve göğüs ucana sür bırak demişti her emzirmeden sonra öyle yaptım ve geçti