dila93 Arkadaşlar merhaba, 12 günlük bebeğim 1 saate yakın emdikten sonra aç kalıyor, uyumuyor illa biberonla takviye vermem gerekiyor. Bu durumu yaşayan var mı? Biberonsuz çözüm var mı?