iki_prens_annesi Yapan var mı ben de yapmak istiyorum yatak ölçüleri 520 santim çıkıyor ve ben kumaşı kaç santim almalıyım sizce yapan varsa memnun olurum
jap iki_prens_annesi ben kumaş ve boncuk elyaf alıp yaptırmıştım ama ne kadar aldım hiç hatırlamıyorum. Kullanmadım da pek bikaç ay taktım sonra kaldırdım
jap iki_prens_annesi birlikte yatıyoduk kızımla alanı daralttı 😂 kardeşi olunca da bizim yatağa geldi o da yalnız yatmak istemedi. Dolapta duruyo öyle
iki_prens_annesi jap bizimkine kafasını hep vuruyo ayaklarını araya sokuyo hawa serin acikda kaliyo diye alalım ddk ama bayada pahalı hani bitane almayacağım iki oğlan var iki tane lazım 😁