Merhabalar.6 aylık bebeğim var dünden beri ateşi var ve ne yaparsak yapalım düşmüyor.37,5-38,0 arası hep.Doktora götürdük.Antibiyotik + parol verdi.Son çare olarak fitil de yazdı.Ama hiç biri etki etmiyor.Bu durumu yaşayanlar ateşi nasıl düşürebilirim yardımcı olabilir mi ?