Nevademir Kızlar merhaba benim ara kanamaların çok sık oluyor ve 10 gün sürüyor doktora gittim 4 santim kisti varmış kan aldı temiz çıktı hap verdi aceba aranızda böyle olan varmı kendiliğinden gecermi
konyasekerlerim Nevademir Folikul kist mi genelde onlar doğum kontrol hapı ile bir süre sonra eriyip kayboluyor
dila93 Nevademir hangi kist turu? Benim çikolata dedikleri kist türü vardı 7cm ameliyatla alındı. Bazen daha küçük çaplı kistler regle küçülebiliyor. Doktorunuz tarafından takip edilmeli.
Nevademir konyasekerlerim aynı doğum hapı gibi bı hap verildi kulaniyorum ameliyatlik bı durum yok dedi ama kanamam vardı 10 gün sürdü temizlendim 5gun oldu bu gün gene tekrar
Nevademir Nevademir sadece bı hap verdi doğum kontrol hapı gibi ama kanamam sürekli oluyor ve 10 gün sürüyor
Meryy Bende ayni durundayim kanamalarim lekelwrim bitmiyo ama 5 ay onxe dogum yoaptm emziriyorum. Alttan muayenede bise cikmadi bidaha gidecegm