Mrt06 ben vicconın ayakkabısını almıştım ama bilek kısmındaki gemişlik fazla sanırım ayağından sürekli çıktı hep yerlerden topluyordum ayakkabıyı şimdi adidasın ayakkabısını aldım adidasın patik ayakkabısıyla da çok rahat yürüyor tabi onun tabanı ince olduğu için dışarda rahat edemez taş batar ayağına ama evde rahat dışarısı içinde kalın tabanlı bi adidas aldım gayet rahat yürüyor viccoya göre ağır ama