Mrt06 Eminegul5 ben awent yesıl suluk aldım gayet kullanıyor ara sıra damlatıyor tabi ama iş görüyo chicco pipetli de var ama oda daha zor cekışli heralde suan kullanamadık kaldırdık bıraz büyüyünce ona geçeriz gibi
Aselemine27 Eminegul5 munchkin kesinlikle çok güzel bi yıldır kullanıyoruz hiç sorun yaşamıdm çok sağlam güzel