Ecem__ Anneler kizim 1 hafta once bronsit baslangici diye doktora gittik verdigi ilaclari duzenli kullandik yarin aksam son.oskuruk azaldi hirlama kesildi.yalniz sabahlari ozellikte burnu akiyorneden bitmedi.yesilimsi gibi akiyor bazen.
Asel_leyLa Ecem__ geçmiş olsun canım benim kızımda 7 aylık dünden beri burun akıntısı öksürük te var evde sık sık fizyolojik suyla burnumu yıkıyorum bide eczanede Rhinfant burun sreyi aldim o çok iyi geldi sabah akşam birer fis burun deliklerine bugün baya kesildi burun akıntısı
Ecem__ Asel_leyLa tesekkur ederim.camim o spreyden evde var olmazsa sıkayim.akinti durmadigi zaman tekrar oksuruk yapiyor cunku bu kışi sag salim bi atlatalim havalar mevsimler degisti