Bizimde kızımla kan uyuşmazlığından kaynaklı uzamamış sarılık vardı 3 ay boyunca gündüz sürekli gece 2 saaatte bir emzirdım en son değeri 2 ye düştü bida götürmedim kendiliğinden geçiyor ben şekerli su falan inanmiyorum sadece anne sütüyle kendisi geçti biraz uzun sürüyor yorucu bir süreç ama Herşey Allah’tan hepsi geçiyor