bratzbaby Kızlar Türk kahvesi emzirirken içiliyor mu? En azından günde 1 tane falan? Siz napıyosunux herkes farklı bişey diyor
Dilosko bratzbaby normalde tam bir kahve bağımlısıyım ben günde 1 Sefer içiyordum ama bebeğimde huzursuzluk yaptığı için bıraktım
tultanhanim bratzbaby yenidoğan döneminde içmedim şuan 13 aylık 8 aydan itibaren her gün içiyorum bazen 2 3 oluyor hatta
Veragillerden Kafeinsiz Türk kahvesi var. Bir deneyin bir fincan, bebeğinizde huzursuzluk olmazsa abartmadan içebilirsiniz diye düşünüyorum.
Momsinemmom Çocuk doktorumuz günde bir fincan içebilirsn demişti benim çay kahve ile aram pek yok ben içmiyorm