Kızlar bebeğim 5 aylık dün gecemiz acillerde geçti birden ateşlendi 38.5 a kadar çıktı. Doktor kontrolünde calpol verdik düştü öyle çıktık hastaneden. Sabah baktım yine vardı tekrar verdim şimdilik yok. Ben dişten şüphelendim çünkü damakları çok sertleşti ve ağzının içi de ateş gibi ama doktor dişten kaynaklı ateş 38 i geçmez dedi. Bu aylarda bu durumu yaşayan var mı çok huzursuz ne yapacağımı şaşırdım