Sevda__ Merhaba kızlar kızım 3 buçuk aylık nerdeyse bu kaç haftadır meme reddi yapıyor çoğu zaman yemiyor fazla mamada ek alıyordu şimdi artık onuda yemiyor dün sadece meme verdim gündüz bezini takmıştım geceye kadar çok az ıslatmıştı😢
nurannnn Sevda__ bebekler o aylarda etrafı keşfetmeye başladığı için yapıyor. Yanına yatarak yan çevirerek emzirmeyi deneyin tabiki denemediyseniz. Ben öyle yapmıştım işe yaramıştı.
06noname Sevda__ aynı dertten muzdaribiz kucağımda sallayarak emzirmeye çalışıyorum atak mıymış neymiş o zıkkımdan oluyor sanırım
dygahmt Meme reddi için 3 4 aylar çok riskli pes etmeyin sakin bebek memeyle biberonu farkını anlayabiliyor artık ondan dolayı oluyor bende yaşadım direndim çok şükür bırakmadı
Sevda__ dygahmt Evet biliyorum ama kilo alımı çok az geçen hafta kilo takibi için gittik 500 gram almış
nino33 nurannnn bende yaşıyorum meme reddi ama uzanıp emziremuyjrum sadece koltukta oturarak emzirebiliyorum
Sevda__ nurannnn Bebekler için sakinleştirici müzik var bugün keşfettim bebeğim memeyi ağzına verdiğim gibi ağlıyordu müzik ona iyi geldi gerçekten oldu sizde deneyin🥲
nurannnn nino33 ben de yapamıyordum sürekli annem diyordu yapamıyorum olmuyor diyordum ama bir kez tutturabilirsen çok rahatlarsın