kucukprensannesi Merhaba anneler bugün 40. Günümüz normal doğum yaptım. Çok tüylü insan değilim ama biraz uzadılar. Ağdayla alıyordum doğum öncesi şimdi de ağdayla alabilir miyim? Alanınız var mı? Siz neyle aldınız. Dikiş yerime zarar vermek de istemiyorum.
Iremylcnkya07 kucukprensannesi valla ben genitalimi hep jiletle aldım doğumdan 6 ay sonra epilasyona gittim
Ballikizim99 Benimde kırkım çıkalı bir hafta oldu ağdaya giderim normalde ama biraz daha beklemeye karar verdim jiletle aldım iyice iyileşsin bide kontrole gidilecek ya soracağım doktora herş yolunda iyice iyileşmiş derse tekrar ağdaya başlayacağım