Bayanlar merhaba, 2.5 aylik bebegim var normalde sma mama kullanıyordum bebeğime bu defa similac kullanalım dedik ama onu verince kizima huzursuzluğu ve kusmasi oldu. Kullananlar var mı ve bu gibi şikayetleri olanlar var mı? Arastirdigjmda bu mamanin bu tarz şeyler yaptığını öğrendim