Merhaba bende aynu durumdayim 4.5 aylik,.bizde daha da kotuydu vaziyyet.Bagirsakbl ve mide usutmesi yasiyordu bebegim,ates cikti 38,1. Iki kere agliyordu durmadan,ne yaptiysam kar etmedi 3- gun tami tamina suruyor zor durum,biz bugun 4 cu gundeyiz artik bebisim gulmeye basladi agrisi hafifledi ve sadece burnu zorluyor bizi.o da 2 gune filan duzelir.cok stress yapma annesi,ben stress yapdim inan bogazim iltigaplandi stressden.shmidi maskede geziyorum.bebegim artik sagaliyor.ben azerbaycanda yasiyorum burda Aflubin diye damci var.i cox iyu bebekeri cabucak toparliyir hatta evde qrip biri varsa bebege damlatiyorsun 1 damci bebek qrip kapmiyor.