Pamugunannesi23 Eşi bankada çalışan var mı? Bankalar personellerine senede 1 telefon kıyafet para vs veriyorlar bunlar dışında başka neler veriliyor acaba alanlar yazabilir mi
CaninannesiCemre Pamugunannesi23 ablam ve eniştem banka müdürü idi ikiside hiç böyle şeyler verilmedi
9595959 Pamugunannesi23 Canım ben 3 sene banka da çalıştım bayram çikolatası hariç bir şey görmedim yani
Pamugunannesi23 CaninannesiCemre tanıdığım bankada çalışıyor telefon verdiler geçen yılda vermişlerdi. Takım elbise ekstra maaş ikramiye falan veriyorlar. Geçen gün evinde hep banka ismi olan koliler görmüştüm ama oda karanlıktı yani kapı biraz açıktı koridor ışığından gördüm o kolilerle ne verdiler diye merak ettim 🤦🏼♀️😂
Pamugunannesi23 Sumeyyebaglan geçen yılda verdiler bu yılda verdiler ve böyle pahalı şeyler de veriyorlarmış ama
Nacafa Pamugunannesi23 yani görmemeniz gereken şeyleri röntgenlemişsiniz o yetmiyor gibi birde burda didikliyorsunuz. Nefret ediyorum eve gelip her şeyi görmeye çalışan insanlardan
herseySeninleguzel11 Pamugunannesi23 Koli lazım olmuştur bankadan getirmiştir getirmiştir öyle koli ile hiçbir şey vermezler 😀
Pamugunannesi23 9595959 bilmiyorum valla çok yakınım yani kaynım olur telefon tutucuya varana kadar banka adı yazıyor alıyor yani bende meraktan sorayım dedim başka neler alıyor 😂
Papatya-kzm 9595959 bişey sorabilir miyim Türkiye’de evli yabancılar banka hesabı açabilir mi kredi kartı değil
Pamugunannesi23 Nacafa ne kadar kötüsünüz 😂😂 herkesin postunda olumsuz art niyetli bir yorumunuz var hasetlik var içinizde bacım hasetlik 😂😂
3yasakadarsifirekran Pamugunannesi23 6 sene bankada çalıştım böyle bir şey yok olsaydı istifa etmezdim😅
Nacafa Pamugunannesi23 girip profile bakım beni merak ettiğiniz için teşekkür ederim🥰 ama bu röntgencilik yaptığınız gerçeğini göz ardı ettiremez
Rez Pamugunannesi23 bankadan bankaya fark var , 12 yıl çalıştım asla koli, telefon, kıyafet vs görmedim,
Pamugunannesi23 ReisinKizi benimkisi merak ama o yorum atan kişi çoğu postlarda hep kötü olumsuz şeyler söylüyor hasetlik kötülük onda var canım.
nevermore Arkadaşımın eşi ziraatte çalışıyor telefon veriyorlar ama her yıl değil sanırım bir de yılbaşlarında koli gönderiyor ziraat içinde hediyelikler olan.
Fatmannny Pamugunannesi23 banka böyle şeyler vermiyor yani benim çalıştığım vermiyordu çikolata yılbaşlarında da kutu veriliyordu onun harici bazen hediyeler gönderilirdi o kadar