peliins gizemmas0 bizde 3 gündür alerji maması kullanıyoruz bebeğimde alerjik atopik egzama var günde 3 4 kez veriyoruz hemde emziriyprım inşallah kilo alımı iyi olur sizin bebegınızın alerji durumu nedir canım 🙏
waffle-seven-anne peliins bizde de atopik egzama var canum. Yuzunde ama deri testi ve kan testinde bisey cikmadigi icin doktor yazmadi. 5 gun sonra 6. Aya gircez. Sizin testte mi çıktı
peliins waffle-seven-anne yok canım bize test yapmadı doktor baktı sadece haftaya gel dedi kremleri kullanıyoruz ama bi farklılık olmadı bende test isticem doktordan
waffle-seven-anne peliins gecmis olsun canm Allah beterini vermesin ama ben cok yiprandim. Yani neyin dokunduğunu bulamiyorum yuzu hep kirmizi kasiyo kanatiyor insallh tez zamanda şifa bulur kuzularımız
peliins waffle-seven-anne ay inşallah canım ya bana bide diyet verdi emzirmeden geçebilir diye ilaçlarında düzgün kullanıyorum hala bir azalma yok anlamadım bende inşallah geçer gider ya
waffle-seven-anne peliins insallah canim benim testler de bisey cikmayincs diyette vermedi kendi basima biseyler yapmaya calisiyorum bakalim