fik Kızlar hamilelikte yenmez diye yemedim hiç emzirmede bir sıkıntı yok dimi şimdi aklıma geldi canım çekti 🤣
Elvnkaratas fik ben dana ciğer de tavuk ciğer de yedim canım çok çekti büyükler bana yedikten sonra elini vücuduna sürme dediler yüzüne filan hemen yıka dediler iz filan Çıkar diye bebekte sanırım öyle yapmıştım ama yedim
Fidan_14 fik Ben takmadım öyle şeyleri hamileliyde 7,8 defa ciyer kebab kelle paca o kadar yedimki hatta emziriuorum şimdide İlk dogumnan beri yedim Bebeyimde şukur iyi Bir şeyi ne kadar çok takarsan o kadar çok sana zarar verir
fik bdilekkayra korkmakla alakası var yemekten düşük olmadığını biliyorum ama korkuyordum tekrar aynı şeyleri aynı acıyı yaşamaya psikoloji işte
Elvnkaratas fik ilk 3 ayımda yemedim ama ben 4 den sonra yemiştim yani o zaman çekmişti canım iki kızımdaaa da yedim
BuzluKahve fik Tavuklara verilen hormonlar, antibiyotikli yemler falan direkt ciğerlerinde birikim yaptığı için hiçbir zaman yenmesi tavsiye edilmiyor.
Fidan_14 BuzluKahve ben köyde yaşıyorum burda Kendi buyutduyumuz tavukları yiyoruz hatta bebeyimde yiyor☺