Kızlar bugün 26 günlük olduk ilk başlarda gece kalkıyordu suan gece kalkmiyir gündüz sürekli emmek istiyor ama geceleri uyanmıyor alarm kuruyorum ben de geceleri ama kaoatip yatiyorum gece 1e kadar emziriyorum ondan sonra yatıyor 8e kadar uyandırmam gerekiyor mu yoksa kendi kendine mi uyanmasını beklemem lazım gündüz pek uyumuyor diyede karismiyorum gece uyansın diye