-pinkwater20 Yoğun bakımda yatan lösemi kızım baştan aşağı pişik yapmışlar ne yapsam geçmiyor nasıl geçer bilgi anneler acill
Hiilyuss -pinkwater20 madecassol krem çok iyi geliyor dogumdan sonra benim için vermişlerdi ama bebeklere de kullanılıyormus arada bir bebegime sürüyorum acısını da alıyordu
asude01 -pinkwater20 Allah’ım şifa versin kremler vs geçirmemiş anladığım kadarıyla kuru tutun ben en son ki çözümü hep zeytinyağı ile sonlandırıyorum iyi geliyor.
durukusunannesi_ -pinkwater20 Allah yardımcınız olsun 🙏Arko yeşil tüp krem çok iyi geliyormuş. Benim kızım da Şuan pişik hametan sudokrem bepantol sırayla dönüşümlü sürüyorum toparladı gibi
rumeysa_lina Shradn bengonca sudocrem ürün içeriği temiz değil maalesef bende onu kullanıyordum ama bıraktık kullanmayı
bengonca Papatyaa21 benim kızlarım doğduğu zaman yoğunbakımda kaldılar. Doktorumuz da hemşirelerde sudocrem istediği için güvenli olduğunu düşünüyordum. 😳☹️
durukusunannesi_ Papatyaa21 evet güvenli değil de gerçekten iyi geliyor ya acı çekmesine dayanamadığım için açtım bende sürüyorum Şuan her bez açmamda acıdan ağlıyor yaptırmak istemiyor
Papatyaa21 durukusunannesi_ kantoron yağı sürün çok iyi geliyomuş o an iyi gelsin diye bebeğinize kanserojen şeyler sürmeyin ben öğrendiğim gibi bıraktım
Minel-inannesi -pinkwater20 duzenli kantaron yağı kullanabilirsiniz, yesil arko tupler iyi geliyo. Cicaplast cok iyi. Cok geçmiş olsun Rabbim tez vakitte sifa versin saglikla kucaklayin evladinizi inşallah 😊
Sabinakh Sudocremin,gecene kadar sur ,sonra zarar mi ziyan mi orasi annesi senin bilecegin ish,pisik gecsin sonra istesen baska kremler kullan.ama sudokrem bebisim ilk surmeden pisigni yok etdi.ben devamli oldukca suruyorum
Edaltundag -pinkwater20 ben sudocrem kullanıyordum içeriğinin temiz olmadığını öğrenince hemen bıraktım. İncia aldım 100% doğal içerikli. Ayrıca hamazinc ve fito karıştırıp sürüyorum doktorum önerdi aşırı etkili.
Symaltntas -pinkwater20 İnstagramda evvahe doğal diye bir sayfanın nemlendirici kremi var pembe renkli bebeklerde pişik içinde kullanılıyor doğal yağlardan yapılan bir krem ben çok memenunum biraz kızarıklık görünce hemen sürüyorum ikinci alt açmadan geçmiş oluyor bir yakınımızın göğüsleri pişik olmuştu ona sürdük ertesi güne neredeyse geçmişti ikinci sürmeden sonra bir şey kalmadı tavsiye ederim 🤗 çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin 🌹