2.aydan itibaren dişler sürmeye başlarmış çıkmak için henüz erken sürme evresinde ve sürdükçe rahatsızlık vermesi normalmiş.Doktorumuzun ve başka denk geldiğim doktorların söylediği şu, diş hiç bir zaman ateş kusma vs tarzı etkiler yapmaz.Çocuk sürekli eli ağzında olduğundan herşeyi ağzına götürdüğünden mikrop bakteri vs tarzı şeyleri eliyle ağzına taşıdıysa ateş kusma gibi şeyler olur demişti.Biz de 3 hafta önce doktora gittiğimizde boğazında hafif kızarıklık var üst solunum yolu enfeksiyonu demişti.Hiç bir anormal durumu da yoktu gayet iyiydi keyfi de yerindeydi.Sonrasında geniz akıntısı vs burun tıkanıklığı başladı tabi.Demem o ki, bu tarz bi durum varsa bilemezsiniz sonuçta boğaz kulak vs kontrolü yapmıyoruz.Şimdiden geçmiş olsun.