Hersekee selam kızlar 23 aylık oğlum yaklaşık 15 gündür inanılmaz değişti 2 yas sendromu adı altındamı neyden anlamadım😂 sürekli ve sürekli herşeye tutturma istediği olmayınca kıyameti koparma 2 gün görümceme gittik dün kendimi zor arabaya atıp eve geldim burnumuzdan getirdi haliyle bu durumda sinir krizi geçirecek gibi oluyorum düşünün dün ağlamaya çalışmaktan burnunu kanattı. Bi yanım kreşe ver haftanın 3 günü diyor bi yanım erken bıkar diyor ne yapacağımı şaşırdım eşimle birbirimize tahammülümüz kalmadı. Ekran olayını bugün itirabiyle komple kesiyorum zaten nolur akıl verin ya kafayı yemek üzereyim şuan bile kafamda çığlık atıp duruyor