Tuba_omer Ben bir ara artık aç dolaşıyordum yine de gazı oluyordu canım.Bazı bebeklerde dönemsel.Sen yine de tabi dikkat et mutlaka internette yazıyor tüm gaz yapan ya da yapmayan yiyecekler.Ona göre bir liste oluştur kendine..Eğer kolik ya da reflülü değilse geçiyor bir süre sonra..Benim kızım 2aylıktı neredeyse gaz sorunu o zaman bitmişti,Metsil damla kullandık düzenli..İnşallah geçer kısa süre içinde🙏🏻