Balam Merhaba güzel anneler infatrıni 200mg 0 18 aylık bebekler için olan mamayı kullanan varmı bilgisi olan bana biraz bilgi verebilirmi ne için veriyorsunuz nasıl verıyorsunuz faydasını gördünüzmü
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Oğlum böbrek yetmezliği ilk zamanlarda birçok kez hastanede yoğun bakım yenidopan vs çok zorlu bir sürecimiz geçti. O zamanlarda bize raporlu olarak yazmışlardı.
Balam NeclaLeylaCeydaOhnealaneala çok geçmiş olsun bizede doktorumuz yazdı ıkız bebeklerim var 4 ay tek emdiler başka mamalar kullanıyordum 12 aylik oldular doktorumuz bu mamayı bize yazdı diger mamaların yerine