pinkooo_02 inşallah. Benim bebeğim çok şükür öyle ağlayıp eden bir bebek değil. Doktorum dediğine göre zaten çok ileri bir alerji değil. Hassasiyeti fazla muhtemelen. Bende de var çünkü bazı besinlere. Uyanıkken hiç sıkıntı yok. İşte biraz kaka problemi var kabızlık oluyor. Bide dediğiniz gibi karnını ağrıtıyor demek ki çocuk uyuyamıyor. Rahatlasın sıkıntısı olmasın istiyorum. İnşallah mama fayda eder o ağrısı da geçer