Tmmtmmtmm mama kabız yapabilir ama kabız olduğuna karar vermek için ben en az 4 gün bekliyordum. Doktorlar 7-8 günden önce ellemiyorlar 5. günde falan çok götürmüştüm kızımı kaka yapmıyor diye bakmamışlardı hiç. 4 günden sonra kak yapmıyor ve sıkışmaya başlıyorsa mamanın markasını değiştirmeyi deneyebilirsiniz. Ben sabah aç karna ve mamalarının içinde zeytinyağı da veriyordum ama sizin bebeğiniz çok küçük doktora sorup onaylarsa deneyebilirsiniz 🥰