Tebessumj_08 Arkadaşlar herkese merhaba bu ay reglım 5 gün gecikti gebelik testi yapıyorum negatif çıkıyor bu durum başına gelen varmı acaba kaç gün sonra tekrar yapmam lazım
Gme1709 Tebessumj_08 benim de aynısı oldu eğer emziriyorsanız normalmiş olabilirmiş stres yapmayın yeter