Nis Merhaba sevgili anneler.. Kızım 27 aylık 2 ay sonra nasipse ikinci kızımı kucağımıza alacağız. Şuan 7,5 aylık hamileyim dolayısıyla ağırlaştım ve çok yorgun hissediyorum. Bundan 15 gün öncesine kadar ekrana bakıyorduk fakat kızımı çok gerilediğini düşündüğüm için sıfır ekrana geçtik. Saat akşam kaçta uyutursam uyutayım sabah 7 de kalkıyor öğlen uykusunu 2 saat kadar yapıyor. Dün 22.30 da uyudu sabah 7 de kalktı. 23/24 farketmez uyanma saati değişmiyor fakat yorgun olduğu için akşama kadar hırçın oluyor. Sabah kalktığında enerjik değil hala uykusu var gibi uyutmaya çalışıyorum tekrar ama nafile. Kendi odasında yatağında uykuya 200 cc kadar mamayla geçiş yapıyor. Bezi dolu oluyor acaba sıvı aldığı için çişe mi kalkıyor diye düşünmeye başladım. Nerede hata yapıyorum bilmiyorum gece uykusunu nasıl 10-11 saatlere çekebilirim. Yarın öbür gün bebek gelecek nasıl uğraşacağım hiç bilmiyorum. O kadar yorgun ve bıkkınım ki günlerim zehir olmuş gibi hissediyorum.
Mercece12 Nis seninki yine iyi benimki çalar saat gibi her sabah 6 da uyanıyor varsa çözümü bende faydalanmak isterim
durununannitoskosu Nis 10-11 çocuğun uyanması için çok geç, tam uyanması gereken saatte uyanıyor, sen hamile olduğun için zorlanıyorsun ama çocuğun bir suçu yok, düzeni olması gerekiyor kahvaltı öğle yemeği vs bence kendinizi alıştırmanız gerekiyor
tultanhanim Nis bence uyku saatleri gayet iyi siz 12 ye de çekseniz bence biyolojik saati 7 de uyanmaya alıştığı için alışacak onun için uyuma saatini öne çekmeye çalışın ki uykusunu tam alsın sabah enerjik mutlu uyansın 2 saat öğle uykusu yerine 1 buçuk saatte uyandırın böylelikle öne çekilebilir
Nis NeclaLeylaCeydaOhnealaneala uykusuzluğa dayanamıyor uyuya kalıyor biryerlerde bende 2 saat ideal diye uyusun diyorum
Nis durununannitoskosu doğru diyorsunuz şuan birde sabah 7 de hava karanlık olduğu için erken gibi geliyor
Nis tultanhanim 2 gündür erken uyutmaya çalışıyorum çok zor uyuyor ama sabah hava karanlık olduğu için oda Leyla gibi oluyor her türlü şöyle 1 saat sonra kalksa herşey düzelecek gibi