joyfulmom Kızımın demir değeri böyle çıktı ama doktor normal dedi normal değer altında görünüyor normal mi düşük mü anlayamadım
gnsbsk joyfulmom Doktor normal dediyse doğrudur tabiki. Bu referans aralığı yetişkinler için bebeklerin farklı diye biliyorum.
joyfulmom gnsbsk anladım bende öyle dusundum ama emin olmak için sormak istemiştim, teşekkür ederim 🙏
Gryffindor Referans aralıkları yetişkin için oluyor genelde. Doktor bebeğinizin ayına göre gereken yorumu yapmıştır bence.
joyfulmom Gryffindor teşekkür ederim 🙏 bende öyle düşündüm ama emin olmak istedim demir kullanimini bırakmıştım çünkü düşükse devam edecektim