Merhabalar. Benim oğlum 7 aylık ve 2 gün önce sünnet oldu. İlk 2 saat çok ağladı ve sonrasında hiç ağlamadı ve acısı olmadı. Genel anestezi ile ameliyat oldu ama ameliyattan çıktığında gördüm ki kolunda 4, elinin üstünde 3 ve ayağında 2 (sonunda ayağından alabilmişler, orada takılıydı) damar yolu deliği izi vardı.
Görünce çok üzüldüm çünkü kan aldıklarında hemen alabilmişlerdi ve çok emdiği için de kanı hızlı ve çok akıyordu.
Merakım şu; damar yolunu bayılttıktan önce mi yoksa sonra mı takarlar? Yani acı çekti mi? 😔 Doktora soramadım Pazartesi sorabilirim ancak. Siz biliyor musunuz?